“ози сайт използва бисквитки (cookies). јко желаете можете да научите повече тук. –азбрах

CFO —татии

PayPal си проправ€ път в  итай и »нди€

 омпани€та ще се сблъска със силна конкуренци€, см€тат анализаторите

20 март 2012, 2858 прочитани€

ƒъщерното дружество на eBay – PayPal, планира да навлезе на китайски€ и индийски€ разплащателни онлайн пазари, което представл€ва силен ход на американска компани€ в този регион. ”слугите на PayPal вече се използват от търговци в двете страни за улесн€ване на презокеанските плащани€. —ега обаче компани€та иска да те да се използват и за вътрешни транзакции.

“¬ момента кандидатстваме за вътрешен лиценз за разплащани€ в  итай и възнамер€ваме да направим същото в »нди€”, каза говорител€т на PayPal ƒиксън —иоу.  омпани€та н€ма €снота кога ще получи лиценза.  итай е по-гол€м онлайн пазар от »нди€. —траната има 193 милиона потребители на електронна търгови€, според China Internet Network Information Center.

¬  итай PayPal ще влезе в конкуренци€ с AliPay, разплащателна компани€, част от местни€ гигант Alibaba Group. ќбщата инициатива на AliBaba и eBay вече се конкурира с доминираната от Alibaba търгови€.

Alipay има най-гол€м д€л от китайски€ онлайн пазар на разплащани€ с трети страни – 46,9%, според базираната в ѕекин анализаторска компани€ Analysys International. —поред не€, пазарът на разплащателни услуги в страната се състои от небанкови търговски организации. ќбемът на всички транзакции в тази сфера достигна 73,5 милиарда долара в кра€ на четвъртото тримесечие. 

“јко PayPal се фокусира върху навлизането си на китайски€ интернет пазар на разплащани€, конкуренци€та ще бъде жестока”, коментира ÷анг ћенг, анализатор в Analysys. ћестните компании вече са се утвърдили в тази сфера на дейност, см€та той.

 омпани€та може да има трудности с получаването на лиценза от местните държавни институции. AliBaba, сред чиито акционери са Yahoo и €понската Softbank, беше принудена да отдели Aliplay като компани€, защото китайското правителство изисква всички онлайн разплащателни услуги от нефинансови институции да бъдат притежавани от китайци.

““ова е гол€ма пречка. Ќо eBay са успешни на други пазари и PayPal има вече изградена мрежа, ко€то позвол€ва на потребителите да прав€т международни разплащани€”, см€та ћарк Ќаткин, управл€ващ директор на  Marbridge Consulting.

¬ »нди€ има около 17 милиона интернет потребители , които са купули продукти онлайн миналата година, според Juxt New Age Marketing Research. ќчаква се  пазарът на електронна търгови€ да се разрасне. ѕрез 2010г. делът на електронната търгови€ е 0,9%, като се очаква да достигне 4,5% до 2016г., според Boston Consulting Group.

CFO World ¬еликобритани€

© јй —и “и ћедиа ≈ќќƒ 1997 - 2018 | –еклама | «а нас
ƒействителни собственици на насто€щото издание са »во √еоргиев ѕрокопиев и “еодор »ванов «ахов