Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CFO Статии

Учениците купуват дрехи не с пари, а със знания в новата кампания на Visa

03 април 2018, 1839 прочитания

 Учениците купуват дрехи не с пари, а със знания в новата кампания на Visa  Visa стартира кампанията Pocket Science, която има за цел да повиши финансовата грамотност на учениците от 9 до 11 клас. Тя им позволява да обогатят знанията си и от всеки попълнен тест да печелят виртуални пари, с които могат да си купуват дрехи на специализирания сайт www.pocketscience.bg. „Дигиталната кампания има за цел да насърчи учениците да научат основите на финансовата грамотност и да бъдат възнаградени за своите усилия под формата на стилни дрехи и аксесоари, в замяна на знанията си по икономически теми,“ отбеляза Красимира Райчева, мениджър на Visa за България.  Името на кампанията – Pocket Science е микс от фразите Rocket Science и Pocket Money (от английски) като основната идея е, че управлението на джобните пари не е сложно или трудно с основни познания по икономика и финанси. Тя се провежда  в партньорство с дигиталната творческа агенция NEXT-DC.   Само за първите няколко дни са регистрирани над 1280 потребители, направени са повече от 5140 тестове и над 600 са купените дрехи, брандирани с интересни финансови слогани като FINEance, Savings 4 Life, 0% Interest, Deposit Queen и др. Освен да си „купят“ стилни дрехи и аксесоари срещу знания на www.pocketscience.bg, учениците могат да подпишат петиция за присъединяването на своето училище към програмата „Нашите пари

Visa стартира кампанията Pocket Science, която има за цел да повиши финансовата грамотност на учениците от 9 до 11 клас. На специализирания сайт www.pocketscience.bg, създаден като онлайн магази, те могат да обогатят знанията си и  да печелят точки от всеки попълнен тест. Точките служат като виртуални пари, с които тинейджърите  могат да си купят дрехи, брандирани с интересни финансови слогани като FINEance, Savings 4 Life, 0% Interest, Deposit Queen и др.

Името на кампанията – Pocket Science е микс от фразите Rocket Science и Pocket Money (от английски) като основната идея е, че управлението на джобните пари не е сложно или трудно с основни познания по икономика и финанси. Инициативата се провежда в партньорство с дигиталната творческа агенция NEXT-DC. Само за първите няколко дни са регистрирани над 1280 потребители, направени са повече от 5140 тестове и са купени над 600  дрехи.

Учениците купуват дрехи не с пари, а със знания в новата кампания на Visa  Visa стартира кампанията Pocket Science, която има за цел да повиши финансовата грамотност на учениците от 9 до 11 клас. Тя им позволява да обогатят знанията си и от всеки попълнен тест да печелят виртуални пари, с които могат да си купуват дрехи на специализирания сайт www.pocketscience.bg. „Дигиталната кампания има за цел да насърчи учениците да научат основите на финансовата грамотност и да бъдат възнаградени за своите усилия под формата на стилни дрехи и аксесоари, в замяна на знанията си по икономически теми,“ отбеляза Красимира Райчева, мениджър на Visa за България.  Името на кампанията – Pocket Science е микс от фразите Rocket Science и Pocket Money (от английски) като основната идея е, че управлението на джобните пари не е сложно или трудно с основни познания по икономика и финанси. Тя се провежда  в партньорство с дигиталната творческа агенция NEXT-DC.   Само за първите няколко дни са регистрирани над 1280 потребители, направени са повече от 5140 тестове и над 600 са купените дрехи, брандирани с интересни финансови слогани като FINEance, Savings 4 Life, 0% Interest, Deposit Queen и др. Освен да си „купят“ стилни дрехи и аксесоари срещу знания на www.pocketscience.bg, учениците могат да подпишат петиция за присъединяването на своето училище към програмата „Нашите пари

Освен да си „купят“ стилни дрехи и аксесоари срещу знания, учениците могат да подпишат петиция за присъединяването на своето училище към програмата „Нашите пари". До момента са подписани 560 петиции от повече от 330 училища. Целта на програмата е научи младите хора как да управляват своя бюджет и да правят мъдри избори по отношение на финансите си. През учебната 2017-2018 програмата се преподава целогодишно от 55 учители в 49 училища в цялата страна, аброят на учениците достига 1200 души. Партньори по проекта са Висшето училище за застраховане и финанси (ВУЗФ), учебната организация Академия Нике и онлайн платформата с образователни видео уроци и упражнения по различни теми Ucha.se.

„Нашите пари“ постоянно се разраства и е отворена за всички училища, които искат да участват. Дигиталната кампания има за цел да насърчи учениците да научат основите на финансовата грамотност и да бъдат възнаградени за своите усилия под формата на стилни дрехи и аксесоари, в замяна на знанията си по икономически теми,“ казва Красимира Райчева, мениджър на Visa за България.

© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2018 | Реклама | За нас
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов