Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CFO Статии

Азиатска банка подобрява потребителското изживяване с технология за лицево разпознаване

OCBC Bank въвежда в своите клонове лицево разпознаване с цел идентифициране на важните клиенти преди да са стигнали до гишето за обслужване

14 февруари 2018, 304 прочитания

OCBC Bank въвежда в своите клонове лицево разпознаване

Разработената от японската компанията NEC система с лицево разпознаване NeoFace установява самоличността на клиентите на OCBC Bank веднага след  влизането им в салона на банковия клон, без необходимост да поглеждат към камерата. 

Въз основа на ВИП-идентификация, системата позволява на мениджъра незабавно да установи самоличността и да поздрави клиентите по име, да им предложи любима напитка или списание, да прегледа техните банкови сметки. Това е възможно благодарение използвания от системата изкуствен интелект. 

NeoFace записва целта и честотата на посещенията на клиента, и предоставя на банковия служител информация с цел усъвършенстване на личния контакт при бъдещи срещи с клиенти. 

„Използването на лицево разпознаване за подобряване потребителското изживяване е една от първите ни стъпки в дигиталната икономика“, казва Пранав Сет, изпълнителен вицепрезидент и ръководител на дигиталния бизнес в подразделението за финтех и иновации на OCBC Bank. „След въвеждането му получихме положителни реакции от клиенти, останали впечатлени от персонализираното гостоприемство благодарение на бързото и точно идентифициране. В бъдеще ще разгледаме и оценим потенциала за прилагане възможностите на технологията и отвъд обслужването на клиенти“, допълва той. 

Внедряването на системата е започнало през декември 2017 г. 

© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2018 | Реклама | За нас | Oбщи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов