Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CFO Статии

Финансовите директори трябва да проявят интерес към VR и AR

Джон Тод обяснява защо тези нови технологии са важни за главните финансови директори още днес

05 септември 2017, 228 прочитания

остави коментар

Развиващите се технологии, като виртуална реалност (VR) и добавена реалност (AR) се превърнаха във важен инструмент за най-различни компании, и много главни финансови директори (CFO) проучват възможностите откъм технологии, растеж и пазарни възможности.

Потенциалът за трансформиране на тези технологии ще засегне всяка индустрия. В действителност VR, AR и смесената реалност (MR) се очаква да станат пазар за 150 млрд. долара до 2020 година, според доклада Global Research на Bank of America Merrill Lynch . В документа се прогнозира, че технологиите ще имат 250-300 млн потребители в началото на третото десетилетие на този век и имат потенциала да превземат две трети от свободното време на хората, както и 50% от свободните им пари.

Поради тази причина всички CFO ще се опитат да бъдат начело в тази тенденция като инвестират в тези развиващи се технологии за своите компании, независимо дали е с цел развитие, продажби или маркетинг.

 

Финансовите директори трябва да проявят интерес към VR и AR

 

Развиващите се технологии са създали изобилие от възможности както за създаване на нови продукти и услуги, така и за укрепване на настоящите. Експертите прогнозират, че масовият VR ще се появи първо в гейминга и индустрията на забавленията, заради познанията на индустрията и високото търсене на качествено съдържание, но в същото време и други приложения бързо ще отбележат напредък.

Ето четири начина как VR и AR ще променят компаниите. Финансовите директори да четат внимателно.

 

Виртуалните шоуруми разширяват възможностите пред потребителите

 

Компаниите внимателно следят Jeep и BMW, които инвестират във VR и AR за създаване на виртуални шоуруми с цел подобряване обслужването на клиенти. Търговците на автомобили разработват VR-очила, които ще позволят на потребителите да тестват своя мечтан автомобил на виртуална писта или черен път, докато си стоят у дома.

Други компании проучват нови начини за свързване с клиентите и да отговорят на променящите се изисквания. Демонстрации и интерактивни средства, с VR и AR, обещават сериозно да подобрят контакта на служителя и клиента с продукти и услуги.

 

Визуализациите не са само за филмите

 

Начините, по които потребителите купуват скъпи стоки се променят от тези нови технологии. AR, например, бързо променя обновяването и ремонтирането на домовете, давайки на потребителите представа за крайния продукт преди да стане готов.

Тази тенденция отразява как фирми и потребители се адаптират към общество „по поръчка“, в което клиентите търсят постоянно удовлетворение.

Компанията Hunter Douglas, произвеждаща щори, предлага AR приложение, позволяващо на потребителите да видят как желаният от тях продукт ще изглежда върху прозореца в техния дом преди да го купят.

 

Обучение за безопасност и по-голяма прецизност

 

VR и AR технологиите са полезни при високо рискови ситуации, като например хирургическа операция, или техническа работа, като производство или строителство. Също така обучение на военни, хирурзи и космически проучвания могат да бъдат извършвани с помощта на VR и AR симулатори, което ще намали цената и рисковете за човека.

Не е за пренебрегване, че този вид технологии са от полза при обучение за реакция при сценарии, които са високо рискови, скъпи и сложни за реализация. Инвестирайки в тези нови технологии, финансовите директори могат ефективно да обучават служителите и да инвестират в бъдещето на компанията.

 

Работете по-умно, не повече

 

Макар намаляването на бюджетите да продължава да бъде правило за компаниите, финансовите директори трябва да проучат предоставяните от VR и AR възможности за растеж. Много корпорации и по-малки компании търсят решения, даващи дългосрочна ефективност в логистиката.

При скорошен проект DHL откри, че складовите работници с AR смарт очила работят с 25% по-ефективно. Очилата им дават важна информация, докато ръцете им остават свободни за извършване на действителната задача. По същия начин служителите на Boeing сглобяват крило на самолет с 30% по-бързо и 90% по-прецизно с AR-анимирани инструкции спрямо използването на PDF документ.

Тези случаи на използване на VR и AR са доказателство за намаляването на разходите и бизнес възможностите, които CFO трябва да имат предвид. Напредъкът на технологиите предоставя подобряване на продуктивността, развитие на продуктите и дори веригата на доставки за бизнеса, като намалява разходите за управление на проекти и прави работната сила по-ефективна.

 

Накратко, бъдещето е виртуално. С нарастващия натиск над финансовите директори и свиващите се бюджети, проучването на тези нови технологии може да има дългосрочно въздействие за постигането на крайните резултати.

 

* Джон Тод, изпълнителен вицепрезидент по глобалното търговско банкиране в Bank of America Merrill Lynch

КОМЕНТАРИ

 
  
12:33, 21 септември 2017 # 1
NO AVATAR
With all the uninhibited selling of rolex replica watches through online stores, those who are keen to acquire the genuine timepiece for themselves are still powerfully geared on inspecting these fake watches online. Just for the reason of the cost difference. The Rolex is the premium line of wrist watches is renowned for the terrific excellence it have, and this is accessible with tag heuer replica uk which makes it in the same way attractive as well. If we say that rolex replica sale is class representation since it is totally is. With the cost feature which is very high, every person is on the track that is from where to acquire replica watches uk. Online purchasing is no longer a problem to buy those pricey real Rolex. Smart shopper is familiar with what they require and websites that publicize replica watches do not offer what they are in search of. The Internet has at the present developed into an equal opportunity of trading that the well-designed replica watches sale rest absolutely on the consumer.
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Финансовите директори трябва да проявят интерес към VR и AR"



    

© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2017 | Реклама | За нас
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов