Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CFO Статии

5 прогнози на Хенри Блоджет за дигиталното бъдеще

25 юли 2017, 455 прочитания

Дигиталното бъдеще  настъпва бързо, точно пред очите ни.

Дигиталното ще обхване цялата планета, а смяната на поколенията продължава с пълна сила – поколението Y (millennials) и Gen X растат, а смартфони, таблети, компютри се превръщат в чудесни възможности за медийна консумация.

Но възходът на дигиталното няма да засегне единствено новините. Рекламата и телевизията също ще се сблъскат със сериозни промени в следващите години.

 

5 прогнози на Хенри Блоджет за дигиталното бъдеще

 

През последните седем години IGNITION – организирана от Business Insider конференция, събира най-добрите умове в медиите и технологиите да споделят своето виждане за бъдещето. Използвайки интервюта, модерни демонстрации и данни от пионерите в индустрията, участниците научават какви ключови тенденции да очакват и какво е нужно да се задържиш на върха.

Хенри Блоджет откри последната конференция IGNITION с презентацията „Бъдещето на дигиталното: Следващото голямо нещо“. А той със сигурност разбира от това, защото е съосновател, СЕО и главен редактор на Business Insider.

В презентацията си той подробно обяснява накъде се е насочило дигиталното бъдеще.

Ето ключовите моменти:

  • Потреблението на дигитални медии се увеличава. Всичко останало намалява.

  • Обемът на дигиталните реклами расте. Всичко останало намалява.

  • Google, Facebook и след това всичко останали.

  • Традиционната телевизия е преминала своя върхов момент, но тя няма да загине.

  • Следващото значимо нещо няма да са смарт -часовници, -очила или виртуалната реалност. 

© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2018 | Реклама | За нас | Oбщи условия | Декларация за поверителност | Политика за бисквитки
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов