Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

CFO Статии

Две трети от пазаруващите онлайн имат проблеми с доставките на колети

19 юни 2017, 584 прочитания

Изследване на Citizens Advice констатира, че закъснялата доставка е най-често срещаният проблем за потребителите, включително за тези, които плащат допълнително за гарантирана доставка на следващия ден или за доставка в определен ден от седмицата, съобщава Тhe Retail Bulletin.

 

Две трети от пазаруващите онлайн имат проблеми с доставките на колети

 

Други често срещани проблеми са оставянето на колетite на незащитени места, както и необосновано провалените доставки, при които клиентът чака у дома колет, а получава известие, че е пропуснал доставката.

Новият доклад на организацията, съставена от мрежа от независими благотворителни организации, наречен „Доставка на колет: Услуги за доставки в онлайн пазаруването“, разкрива още, че над половината от 2000 участници в допитването не предприемат никакви действия ако пратката им е закъсняла, а една трета не подават оплакване в случай на повреден колет. От опиталите се да се оплачат, над 40% се сблъскват с проблеми, като трудно осъществяване на контакт по телефона с търговеца на дребно или куриерската служба.

Данните от изследването показват още, че в началото половината от потребителите не са сигурни кой носи отговорност за доставката на техния колет.

В резултат на заключенията, Citizens Advice предлага няколко мерки за улесняване на потребителите как да разрешават своите проблеми с доставките. Те включват молба към търговци и куриерски фирми по-ясно да обясняват на своите уебсайтове правата на потребителите. Мрежата от независими организации призовава за създаване на схема за маркировка за качество при куриерските фирми, която търговците биха могли да използват при вземането на решения коя фирма предлага най-добрите услуги на техните клиенти.

„Онлайн пазаруването трябва да е бързо и удобно, но проблемите с доставката създават нежелани спорове. Чакането у дома на нещо, което не пристига е дразнещо и отнемащо време, но проучването показва, че много хора не предприемат действия за разрешаване на проблемите с доставката, а опиталите да го направят се сблъскват с проблеми“, коментира изпълнителният директор на Citizens Advice Гилиън Гай.

Търговците на дребно са отговорни за доставката на колета до потребителя и ако направят това ясно за клиентите си в края на сделката, това може да им помогне да разрешат проблемите по-бързо в случай на забавена или изгубена пратка“, допълва той.  

© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2018 | Реклама | За нас
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов